HTML

Casanova

Casanova az én gyönyörű Maine coon cicám. Hosszú rábeszélés után bólintott rá a férjem, hogy a kerek születésnapomig kapok egy cicát. (Volt még hátra bő 1 évünk, tehát Sándor nem akart sietni vele.) A "csak menjünk el cicát nézni" műveletből lett Casanova. Amikor bementem a szobába és ő előbukkant szinte első látásra megbabonázott. Kicsi volt szőrös és gyönyörű. Na innentől nem tudtam kimagyarázni hogy ez egy gondosan előkészített csapda. Rábeszélő, tukmáló képességemnek köszönhetően Casi már a miénk (ENYÉM).Ez az oldal róla szól, a bolondos kis mindennapjairól.

Friss topikok

Casi már nem igazi pasi...

2010.05.08. 14:56 Ancsika1007

"Sajnos" elérkezett az idő, hogy Casi találkozzon az állatorvossal és ivartalanítsák.

Január 12.-én reggel nyolckor elvittem őt az állatklinikára és fájó szívvel de otthagytam. Azt mondta az állatorvos, hogy megvárja amig felébred és csak utána vihetem el igy jobb ha elmegyek és délre jövök érte. Délbe mentem és ő ott feküdt a hordozójában, de amikor meglátott beszélt hozzám.Nem volt valami fitt szegény, igy gyorsan hazahoztam és a hálóban csináltam neki egy fekhelyet, hogy tudjon hol pihenni. De a kis buta próbált utánam jönni ahova csak mentem követett. Úgy ment faltól-falig mint aki tök részeg. Jobbnak láttam hogy inkább odaülljek mellé. Igy szunyókált el szépen. Amikor elaludt kiosontam. Azzal a tanáccsal láttak el az orvosok hogy aznap ne adjak neki enni mert hányhat.De amikor felébredt nyégy körül és meglátta hogy én a konyhában vagyok, olyan jajveszékelésbe kezdett, hogy nem birtam neki ellenállni. Kapott egy kis alutasakost, amit olyan gyorsan benyelt, hogy magam is meglepődtem. Kért még szegény, de én nem mertem neki adni. Vártunk egy órát és aztán megint kapott egy kicsit. természetesen ez sem volt elég. Nem kapott többet. Este kapta meg a maradékot aminek szivből őrült és kért még.

Az elkövetkező napokban nem volt a toppon de 3-4 nap elteltével már ujra a virgonc Casi volt.

Remélem nem haragszik rám ezért és már ő is elfelejtette ahogy én.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://casanovaelete.blog.hu/api/trackback/id/tr781983856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása