HTML

Casanova

Casanova az én gyönyörű Maine coon cicám. Hosszú rábeszélés után bólintott rá a férjem, hogy a kerek születésnapomig kapok egy cicát. (Volt még hátra bő 1 évünk, tehát Sándor nem akart sietni vele.) A "csak menjünk el cicát nézni" műveletből lett Casanova. Amikor bementem a szobába és ő előbukkant szinte első látásra megbabonázott. Kicsi volt szőrös és gyönyörű. Na innentől nem tudtam kimagyarázni hogy ez egy gondosan előkészített csapda. Rábeszélő, tukmáló képességemnek köszönhetően Casi már a miénk (ENYÉM).Ez az oldal róla szól, a bolondos kis mindennapjairól.

Friss topikok

Gábor a tenyésztők gyöngye

2009.10.18. 23:32 Ancsika1007

Nagyon nagyon lassan teltek a napok. Szinte ólomlábakon jártak. Szorgos és lelkes énemnek köszönhetően felvettem ismerősömnek Gábort a nagy közösségi oldalon. Innen már egyenes volt az út hogy a skype partnereim közé is bekerüljön. Na és innentől (Most vissszagondolva) sajnálom szegény. Megszámolni sem tudom hány este lestem hogy mikor elérhető, hogy a hülye kérdéseimmel zaklassam. Szenvtelenségem határtalan volt, nem egyszer kértem mutassa meg Casit a kamerának hogy lássam. Fiaimmal itt ujjongtunk a képernyő elött amikor láttunk a hőn szeretett cicát. Kértem még plusz fényképeket is, programot csinálva ezzel Gábornak hétvégére. De Ő nagyon rendes volt mert, nem egy legalább 20 képet küldött nekem emailen. Persze a legjobbat kiraktam a képernyőre, hogy ahányszor elmegyek a gép előtt lássam az én imádott cicámat.

Szóval készültünk. Szinte ugyanúgy mint amikor a fiúkat vártuk. És most döbbenek csak rá, hogy csak pasik vesznek majd körül hiszen Casi is fiú.

És ez igy jó,nekem igy szép az élet.

 

Gábor Maine Coon tenyészetéről bővebben:

http://www.angelic-coons.hu/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://casanovaelete.blog.hu/api/trackback/id/tr791459372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása