HTML

Casanova

Casanova az én gyönyörű Maine coon cicám. Hosszú rábeszélés után bólintott rá a férjem, hogy a kerek születésnapomig kapok egy cicát. (Volt még hátra bő 1 évünk, tehát Sándor nem akart sietni vele.) A "csak menjünk el cicát nézni" műveletből lett Casanova. Amikor bementem a szobába és ő előbukkant szinte első látásra megbabonázott. Kicsi volt szőrös és gyönyörű. Na innentől nem tudtam kimagyarázni hogy ez egy gondosan előkészített csapda. Rábeszélő, tukmáló képességemnek köszönhetően Casi már a miénk (ENYÉM).Ez az oldal róla szól, a bolondos kis mindennapjairól.

Friss topikok

A nagy nap: CASI MA IDEKÖLTÖZIK

2009.12.03. 23:52 Ancsika1007

Huhhh... Végre elérkezett október 24.-e. Gáborral megbeszéltem, hogy délután egy körül érkezem a cicáért. Az idő ólomlábakon járt.Miután megérkezetm átbeszéltünk mindent.Papirok. etetés, fürdetés és a sok apró kérdés amit ilyenkor egy ujdonsült gazdi feltesz.űAztán Gábor elővette a papirokat amivel igazolta a cicák milyen betegségekre lettek szűrve. Én addig játszottam a bébikkel.

Érdekes módon Casi nem kommunikált velem. Ellenben a tesóival akik mind a hatan ugráltak rajtam.A cicók anyukája Honeymoon többször odajött hozzám és megszaglászott közben beszélt hozzám. Olyan volt mintha le akart volna ellenőrizni, hogy szimpi vagyok-e és jó gazdi leszek-e.Jó sokat ott voltam, kijátszottam magam a cicókkal. Én voltam az első (türelmetlen) aki ment a cicójáért, igy kicsit rosszul is éreztem magam amikor elindultam casival.

Gábor is a barátnője is elbúcsuztak tőle, úgy mintha a saját gyerekük lenne ( ami bizonyos formában igy is van). Kicsit majdnem sírósra is sikeredett a búcsu. Aztán Gábor lekisért a kocsihoz, és bekötöttem a hordozós casit az első ülésre és elindultunk haza.Sirdogált szegény az uton aztán elaludt.

Miután elég nagy alkásunk Gábor azt tanácsolta, hogy először csak egy helységet mutassunk meg a cicának. Ugyhogy a mi hálószobánkat válsztottuk ki erre a célra. Otthon már az összes fiú tűkön üllt, hogy hol vagyunk már. Amikor megérkeztünk bementünk a szobába és kinyitottam a hordozót hadd jöjjön ki Casika körülnézni. Szegény azért megvolt illetődve rendesen. Amikor elindult kifele kisfiam Dani (22 hónapos) annyira megörült,hogy felsikoltott. Na erre Csai nyomott egy rükit és vissza a hordozóba. Megint vártunk. Aztán Domi (3,5 éves) csalogatta ki egy játékkal. és miután kijött és körbeszaglászta a szobát nagy játékba kezdett a fiukkal.

Első lépések:

 A legfontosabb: a Wc meozása:

 Az ágyat egyből magáénak érezte:

 A macskabútor ami csak az ővé:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ominózus kosár amibe egyenlőre még belefér:

Egy idő után úgy láttam, hogy casi szeretne kicsit körülnézni nyugodtan, igy kivonultunk a szobából a nappaliba. De Ő sírt utánunk igy visszamentünk hozzá. Este lefeküdtek a gyerekek igy a kis kiváncsit kiengedtem a nappaliba és a lakás többi részére, mert ha akartam volna sem maradt volna benn a szobában. Nagyon kiváncsi természete van.Az első éjszaka elég nyugisan telt. Ott aludt bennt velünk.Néha sirdogált egy kicsit, de olyankor igyekezetm szeretgetni őt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://casanovaelete.blog.hu/api/trackback/id/tr631572679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása