HTML

Casanova

Casanova az én gyönyörű Maine coon cicám. Hosszú rábeszélés után bólintott rá a férjem, hogy a kerek születésnapomig kapok egy cicát. (Volt még hátra bő 1 évünk, tehát Sándor nem akart sietni vele.) A "csak menjünk el cicát nézni" műveletből lett Casanova. Amikor bementem a szobába és ő előbukkant szinte első látásra megbabonázott. Kicsi volt szőrös és gyönyörű. Na innentől nem tudtam kimagyarázni hogy ez egy gondosan előkészített csapda. Rábeszélő, tukmáló képességemnek köszönhetően Casi már a miénk (ENYÉM).Ez az oldal róla szól, a bolondos kis mindennapjairól.

Friss topikok

Casanova egy igazi egyéniség

2010.01.14. 23:31 Ancsika1007

Mint a címben is írtam, egy hatalmas egyéniség aki dacol és szembeszáll a világgal és főleg a férjemmel. Sokan nem szeretik én megengedtem neki, hogy velem aludjon. Sanyi ennek nem örül annyira. Mai napig van, hogy "véletlenül" kizárja őt a hálóból. De amikor nem látja akkor Casi pofátlanul az ő helyére fekszik és mint a király aki oda született néz rám.

 Azt mondanom sem kell, hogy természetesen Sanyi helyén fekszik.

Van egy pár dolog ami TILOS, gondolom én. Casinak más az értékrendje és bizony néha harcolunk egymással. Amikor nyugodtan kijelentem, hogy nem, Ő már nem megy fel a konyhaasztalra kaját lopni, akkor egy két napon belül tutira észreveszem, hogy például evett valaki a virslimből amig én telefonáltam. De olyan is előfordult már, hogy megéreztem a száján a fini pörkölt szagot. Halkan megjegyzem, hogy szerencsére semmiből sem tud annyit enni, hogy megártson neki, annyit ugyanis nem hagyunk elől, vagy talán nincsen rá ideje, vagy csaképpen az ize kedvéért csinálja. Bár azért egyszer nagyon megijesztett. Kisfiam Dani előlhagyott egy csokimikit, és amig mi távol voltunk Casi megette az alját.Volt nagy riadalom, merthogy nem ehetnek a macskok csokit. Gyorsan hivtam Gábort utána az állatorvost. Szerencsére tejcsoki volt ami kevésbé ártalmas, igy meguszta azzal, hogy 2 napig le sem vettem róla a szemem.

A szekrény tetjére sem mehetNE fel. Ez is olyan amit Ő máshogy gondol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze utána meg vernyákol mert egy kicsit magas.

A másik dolog ami nem biztos, hogy okos tőle a mosógép. Halottam már, hogy mostak ki macskot figyelmetlenségből. Hát erre nekem is oda kell figyelnem.

  Ráadásul mindig a koszos ruhákhoz mászik be.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://casanovaelete.blog.hu/api/trackback/id/tr421673465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása