HTML

Casanova

Casanova az én gyönyörű Maine coon cicám. Hosszú rábeszélés után bólintott rá a férjem, hogy a kerek születésnapomig kapok egy cicát. (Volt még hátra bő 1 évünk, tehát Sándor nem akart sietni vele.) A "csak menjünk el cicát nézni" műveletből lett Casanova. Amikor bementem a szobába és ő előbukkant szinte első látásra megbabonázott. Kicsi volt szőrös és gyönyörű. Na innentől nem tudtam kimagyarázni hogy ez egy gondosan előkészített csapda. Rábeszélő, tukmáló képességemnek köszönhetően Casi már a miénk (ENYÉM).Ez az oldal róla szól, a bolondos kis mindennapjairól.

Friss topikok

Első napok az új otthonban

2009.12.05. 16:42 Ancsika1007

Azért hazudnék ha azt mondanám, hogy minden simán ment. Casi néha sirdogált és sajna nem mindig tudtam miért. Úgy láttam mintha nem mindig találná a helyét, meg mintha unatkozna. A fiúk nagyon jól viselték, hogy itt van. Eszükbe sem jutott emelgetni vagy nyúzni. Amikor leültek játszani a macska odament közéjük és nézte mit csinálnak. Ez a mai napig igy van.

A második éjszaka már izgalmasabban telt merthogy napközben kiraktam az almostálat a fürdőbe a végleges helyére, az evőtálak kikerültek a konyhába. Igy már nem tudtam őt bezárni a szobába éjszakára.Éjjel többször felkeltem és megkerestem őt, hogy merre van.

Az első napok a tanulással teltek és ez a folyamat még most is tart, mert Casnova drága borzasztóan makacs én önfejű. Bizonyos dolgokat mint pl., hogy az asztalról nem eszünk, meghogy az emeletre nem megyünk fel elég sokára sikerült megértenie. Volt egy két vitánk.

Aztán kitalálta, hogy a virágokra mászik fel, igy már biztosan tudom, hogy amit eddig két pici gyerek mellett nem tettünk meg az idén bekövetkezik: Kikötjük a karácsonyfát.

Néha van, hogy teljesen megzizzen és olyankor mint egy eszeveszett rohan a lakás egyik végéből a másikba. A bútorát is kiraktuk a nappaliba az ablak mellé igy onnan kedvére nézelődhet az utcára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://casanovaelete.blog.hu/api/trackback/id/tr801576127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása